.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال معرفي هاشمي به عنوان وزير كشور

كاظم جلالي مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: احتمالاً هاشمي به عنوان وزير كشور از سوي رئيس جمهور به مجلس معرفي مي‌شود.
جلسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با حضور سرپرست وزارت كشور و معاونان اين وزارتخانه تشكيل شد.

كاظم جلالي مخبر كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در گفتگو ايسنا درباره‌ي اين جلسه گفت: در اين جلسه سرپرست وزارت كشور به ارائه گزارشي از آخرين وضعيت آن وزارت خانه و همچنين وظايف انجام شده توسط وزارت كشور در بخش‌هاي مختلف سياسي، امنيتي و اجتماعي پرداخت.

وي افزود: همچنين مهندس هاشمي در خصوص مسايل مربوط به امنيت داخلي و انسداد مرزها توضيحاتي را به اعضاي كميسيون ارائه رد واعضاي كميسيون نيز نقطه نظرات خود را در مورد وزارت كشور و مشكلات موجود با سرپرست اين وزارتخانه و معاونانش در ميان گذاشتند.

نماينده مردم شاهرود در خانه ملت گفت: همچنين در اين جلسه بر روي تعامل مجلس و وزارت كشور و كميسيون امنيت ملي بحث و بررسي صورت گرفت و در خصوص ضرورت داشتن يك قانون مستحكم انتخاباتي تاكيد شد.

جلالي افزود: با توجه به اين كه نقص‌هايي در قانون انتخابات رياست جمهوري وجود دارد قرار شد با يك تعامل جدي به سمت كارآمد كردن اين قانون براي انتخابات دهم رياست جمهوري به پيش برويم.

وي درباره وزير پيشنهادي وزارت كشور به مجلس گفت: تصور ما بر آن است كه مهندس هاشمي به عنوان وزير كشور از طرف دولت به مجلس پيشنهاد شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 تير 1387
ایشان در بنیاد شهید منصوب می شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.